als 'klassiek' model wel, ik denk zelfs 1m70 ofzo

Er zijn ook wel andere soorten modellen, denk maar aan handenmodellen of tandenmodellen ofzo voor bvb nagellak, tandpasta,....
Hoe groot die zijn maakt uiteraard minder uit :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er was trouwens op rtl een programma waar modellen werden gezocht van korter dan 1,7 meter, maar de kledingindustrie gaat haar demo klediag niet veranderen vanwege de lengte van de meiden, eerder mogen de meiden zich aanpassen aan de kleding.

een model hoeft niet perse lang te zijn, maar als je veel werk wil hebben als model is het toch verdomde handig