als je militair invalide pensioen hebt kunnen ze dat zomaar verlagen?

ex libanon met zwaar ptss

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Dat kunnen ze omdat ze dat kunnen maken, omdat de regels zwaarder wegen dan personen... Ik zou je aanraden niet in het leger te gaan, maar dat advies is al te laat...

Ik leef met je mee en ik hoop dat je het kruis kunt dragen, maar ik leef intens met je mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, ik ben bang dat dat kan.
het is volgens mij niet zozeer een kwestie van verlagen alswel het niet toepassen van de inflatiecorrectie.
Mijn vader heeft dezelfde problemen (met het pensioen dus he, goddank niet het PTSS)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De niet-militaire pensioenen worden ook steeds verlaagd, dus ik zie niet in waarom een militair pensioen heilig verklaard zou worden.