wat kan ik voor leuks doen met dieren en showbiz?

ik ben met websitemaker een website aan het maken en wil iets met dieren en showbiz doen. maar mensen moeten het wel interesant vinden en terug komen kijken. maar ik heb geen idee? jullie wel? help

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

.
Het is voor ons niet duidelijk wie de opdrachtgever van de website is. Dieren en showbiz... Dat klinkt niet bepaald als zijnde zuivere koffie. Is het een circus dat de dieren wil inzetten tijdens haar tournees? Of een ander bedrijf dat dieren misbruikt voor eigen en andermans vermaak? Dan pas ik en vertik ik hier aan mee te werken.