Ben jij een `´open ´` boek ?

Deel jij echt alles ( buiten geld om ) met iedereen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
8.3K

Het beste antwoord

Ik vertel heel erg veel, maar in feitte is dat maar een klein deel...

Dus om antwoord op je vraag te geven: Nee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een open boek staat gelijk aan iemands karakter doorzien. En heeft niet perse iets te maken met hoeveel je met iemand deelt. Mensen kunnen je karakter ook lezen zonder eerst alles te delen.

Ik ben een behoorlijk open boek met tussendoor een aantal mysterieuze pagina's ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn leven is een open boek, maar ik het vertik het om het te gaan voorlezen.
14 jaar geleden
Nee, absoluut niet. Je hebt natuurlijk wel directe familie en goede vrienden waarmee je veel deelt. Maar ik vind het pas gezond als dit niet te ver gaat. Dat wil zeggen, je wil naar mijn idee geen open boek zijn. Dat maakt het leven saai en te voorspelbaar. Het is juist leuk als je je eens anders gedraagt, het doel van écht leven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Redelijk open, op een paar bladzijdes na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongemerkt voor mij is mijn gezichtsuitdrukking
vaak een "open boek".
Vooral als ik me aan iets of iemand irriteer.
Best lastig, eigenlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar naar mijn vragen en antwoorden... Opener kan toch niet...

Nee ik deel niets, ik laat mezelf zien zoals ik ben... Delen kun je dat ook wel noemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben meer het gesloten boek, met veel hangsloten op iedere hoek van het boek.