Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

PVV !, wat zijn nu de gevolgen voor een buitenlander? Voorbereidingen treffen voor het inpakken van mijn koffers?

Moet ik nu mijn zorgen maken? ik ben van de 1e generatie Indier in NL. (ps. mag 20 KG baggage per passengier)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
809

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik ben geen Wilders-stemmer en zal dat ook nooit worden, maar ik vind jou vraag wel erg kort door de bocht.
Wat hij wél doet, en wat Fortuin indertijd ook deed (al kan Wilders in mijn ogen niet in zijn scháduw staan zelfs) is de vinger op de zere plek leggen, problemen aankaarten die jarenlang vrolijk onder het -rode- tafelkleed zijn geveegd naar boven trekken en zij het niet op de meest subtiele manier de discussie openleggen.

Dat soort tegengas heb je met een regering die nog weleens is doorgeslagen in haar politieke correctheid (zie de huidige situatie in Nederland) gewoon nodig. Net zoals we een SP nodig hebben, al moet ik er al helemaal niet aan denken dat díe het ooit voor het zeggen gaan hebben, want dan kunnen we allemáál wel inpakken hier, los van je afkomst. (Zie link)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de leuke, duidelijke link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, mooi verhaal!!! en goede reactie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben het voor 99% met je eens zeker wat de sp betreft +1

Andere antwoorden (5)

Ja, maar nog niet.
Dit waren Europese verkiezingen en de PVV stelt daar niets voor en kan geen samenwerkingsverband vormen met anderen. Weggegooide stemmen.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Geen. Want niets wat de PVV wil is uitvoerbaar. Zelfs niet als ze ooit zouden regeren. Mocht het toch zover komen, dan is dat de ondergang van de PVV of de ondergang van de democratie. Waarom? De PVV kan alleen functioneren als Wilders wens wet is, maar dat kan alleen in een dictatuur aangezien veel van zijn wensen ondemocratisch zijn. Het is niet voor niets dat Wilders geen leden met inspraak in zijn partij duldt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig kun je altijd je huisraad nog verschepen :)

Nee, even serieus, er staat nergens dat Geert Wilders de al in Nederland wonende buitenlanders eruit wil gooien, hij wil ze alleen beter laten integreren.
En hij wil de toeloop indammen en laten we eerlijk zijn, daar heeft hij wel een beetje gelijk in. We zijn zo ongeveer het kleinste land in Europa en nemen de meeste asielzoekers op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, in dat geval zou ik moeten zeggen: Marokko staat erop dat ze de Marokaanse identiteit behouden, dus in dat geval kan het makkelijk :)
Verdiep je eerst eens in wat de PVV zegt, voordat je met zo'n belachelijke vragen komt. Hoe kom je tot de conclusie dat de 1e generatie indiers NL zal moeten verlaten als de PVV aan de macht komt?
of stel je deze vraag alleen om de PVV belachelijk te maken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp niet waarom iedereen zich zo druk maakt als het Wilders betreft. De geschiedenis Fortuyn herhaalt zich (hopelijk niet tot het eind)!
Fortuyn had destijds Den Haag wakker geschud, doch dat was - na zijn dood - weer langzaam ingesukkeld.
Eén ding is zeker: Wilders heeft de wekker weer laten rinkelen. En of hij nou gelijkt heeft of niet, laat ik in het midden; Den Haag is weer wakker!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding