waar kan ik gratis een online game maken?

ik ken wel wat sites daar voor maar dan moet je betalen voor een eigen domeinnaam en voor de meeste veranderingen aan je site ook bijvoorbeeld met belletjes voor credits door spelers als zij het geld mogen hebben

maar waar kan je nou een online spel maken waar je gratis alles kan veranderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Sites om spelletjes te maken zijn puur gericht op inkomen. Niemand zal een dergelijke service gratis aanbieden. Hiermee zou de eigenaar geen geld verdienen. (afgezien van de reclame inkomsten)