Vind jij het trouwens ook zo vervelend dat iedere vraag eerst moet bewerken voordat je 'email antwoorden' uit kan zetten?

dat JE iedere

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je GV al gevraagd om een interactieve wishlist te willen ontwikkelen? ;)

Antwoorden (9)

Ja dat zou standaard van te voren moeten kunnen...

niet erg handig...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist ja, en dan eventueel de optie geven om het wel te mailen.
Nee, ik vind het ook erg vervelend. Ik vergeet het nog wel eens en voor ik het weet staat mijn hele mailbox vol met antwoorden. Het zou fijn zijn als daar wat aan gedaan zou worden.

Toegevoegd op 04-06-2009 22:17:44
Ik bedoel JA!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ontzettend irritant eigenlijk. Ik ben steeds bezig met het verwijderen van e-mails. Het zou beter zijn als je bij "instellingen" een knopje hebt die dit in/uit schakelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan ook. Gewoon op 'geavanceerde opties'klikken als je een vraag aan het stellen bent. Hij staat standaard op 'ja', maar dit kan je dus (vooraf) op 'nee' zetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Owja.. .heel geavanceerd.
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 goed gezien...
Nee, helemaal niet. Maar ik haal het dan ook niet in m'n hoofd om 20 vragen per dag te stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hoeft niet op mijn vragen te antwoorden hoor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar ik ben je graag van dienst.
Mee eens.

Je zou je voorkeur gewoon al bij Instellingen - E-mail notificaties moeten kunnen opgeven.

En via geavanceerde instellingen, zoals dat nu al werkt, zou je dan voor een enkele vraag van die voorkeur kunnen afwijken.

Toegevoegd op 04-06-2009 22:50:34
Ook al heb ik sinds april 2009 maar 5 vragen gesteld. :)

Toegevoegd op 04-06-2009 22:55:25
"geavanceerde instellingen" moet natuurlijk zijn: "geavanceerde opties"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik vind de mails juist prettig.
maar als je die niet hebben wil kan ik mij voorstellen dat je het vervelend vind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je gmail gebruikt is het veel minder een probleem, want gmail zet alle mails in 1 regel in je inbox, als ze bij dezelfde vraag horen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een vraag wil gaan stellen klik je op "Toon Geavanceerde opties" en dan kun je kiezen of je een email wil ontvangen of niet. Zie afbeelding.