Kun je een Wagner Sensazione kopen bij Jan Linders,Emte of AH?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Niet bij Albert Heijn, daar verkopen ze van Wagner alleen de soorten Big pizza salami peppers, Original piccolinis mozzarella, en Original piccolinis tonno. Een Jan Linders hebben wij in onze woonplaats (nog) niet.

Toegevoegd na 23 uur:
Ben vandaag bij de Supercoop geweest en keek daar ook even naar de pizzasoorten: hier verkopen ze drie variaties van de Sensazione!
Amadea
13 jaar geleden
Bij onze plaatselijke EMTE hebben ze drie soorten: Hawaii, Tonno en Salami. Ze liggen ook bij de grotere Jumbofilialen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij de AH hebben ze ze iig niet, daar hebben ze alleen de Big Pizza's en de Piccolini's