Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gevraagd: cursusnateriaal wijnspijs

Ik wil graag voor een kleine groep een wijnspijs cursus geven. Wie kan mij aan een goede powerpoint presentatie hierover helpen? Of ander cursusmateriaal? Ben bereid hier een bedrag tegenover te stellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
413

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit vond ik in een advertentie op Marktplaats. Er staat een tel. nr. bij voor meer inlichtingen. Misschien heb je er iets aan.

Wijncursus, Wijn Spijscursus september 2010 , Librije lunch Prijs: Per Persoon
Bekeken: 270 keer sinds 07-02-08, 15:44
Op zoek naar een baan in 4351RK
Daten in regio 4351RK
Meer foto's BeschrijvingWijn- & spijscursus 2010 - 2011,
*met afsluitend genieten in Restaurant de Librije

Deze cursus is een ontdekkingstocht in de boeiende wereld van wijnen en gerechten. Het is geen standaardcursus met veel theorie, maar richt zich juist op de praktijk.
We maken gebruik van ons eigen Proeflokaal er zal een viertal lessen plaatsvinden in Librijes Atelier te Zwolle.
Om wat voorbeelden te noemen: Wild & wijn, Kaas & wijn, Chocolade& wijn, zijn enkele van de thema’s. Ook het zelf koken bij een passende wijn komr aan de orde.
Zelf ervaren en veel proeven is het uitgangspunt.
Voor deze cursus is enige voorkennis van wijnen echter gewenst.

Als u meer informatie wilt kunt u bellen naar: 038-4604464


De rest van het verhaal kunt u lezen in de advertentie op Marktplaats, zie bijgevoegde link. Ik mocht hier niet meer dan 2500 lettertekens gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding