Iemand een idee om wat creatiefs met een bruidskaart te doen, zodat je 'm kunt bewaren en er elke dag even naar kunt kijken?

Toegevoegd na 6 dagen:
het liefst zou ik er iets van maken, bijv. een hoedje, of zoiets. Misschien heeft iemand een leuk patroontje?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als je zelf de bruidskaart hebt ontvangen: Gefeliciteerd! Je kan ze goed kopieën en dan op bijvoorbeeld een tafel plakken. Dan mooi (stevig) doorzichtig folie erover plakken. En het resultaat is een tafel waar je altijd de mooiste gelukswensen van vrienden en familie kan lezen. En ook nog eens goed schoon te maken!

Als je een bruidskaart wilt versturen... Sorry geen ideen meer, maar succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een wissellijst aan de muur

Op een presenteerblad met beschermlaag erover.