hoe kan het dat ik niet moe ben?

gisteravond half 2 naar bed gegaan en s ochtends om 9uur opgestaan, afgelopen nacht geen poging gedaan tot slapen, ik voel me gewoon totaal niet moe.

hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

ik denk dat de oorzaak daarvan is dat je gespannen bent door de situatie die je in je eerdere vraag beschrijft.
mogelijk kun je je daar door niet goed ontspannen,en blijft de slaap en je vermoeidheid uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Misschien voel je dat op dit moment (nog) niet, maar het lijkt me dat je tegen de middag wel gaat voelen dat je niet genoeg geslapen hebt(misschien wordt je prikkelbaar) en merk je dat je toch te weinig geslapen hebt..

Als het 1 nacht is overslaat is niet zo'n ramp, maar moet geen gewoonte worden...want dan krijg je slaap tekort.

Toegevoegd na 1 minuut:
Laatste zin= Als je 1 nacht overslaat is niet zo'n ramp, maar het moet geen gewoonte worden....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook best zijn dat je je gisteren weinig fysiek ingespannen hebt en weinig energie verbruikt hebt waardoor je je nu op dit moment niet moe voelt.Maar dat breekt je vanavond vast wel op en haal je dit wel weer in.