Wat vult je maag goed en niet al te ongezond?

Als ik honger heb eet ik vaker ongezond dan gezond.
Als dat gebeurt (en dat is vaak) dan eet ik ook niet een stukje chocola maar echt repen!
Wat is gezond en vult de maag ook goed?

Weet jij het antwoord?

/2500

Rijst of aardappel puree. Als je gewoon wat lekker wil kauwen waar je niet dikvan word en ook geen slecht vet in zit kun je Japanse Mix eten. (Alleen niet de noten) Rijstcrackers zijn best lekker en niet vet/dikmakend.

Vis is erg gezond en vult goed.

Banaan,appel,peren,mueslibol, volkorenboterham met mager beleg, magere yoghurt of kwark, eventueel met stukjes fruit. Of een lekkere smoothie met yoghurt en fruit. Zo heb je gelijk je zuivel en fruit binnen. Er zijn genoeg mogelijkheden, en deze vullen na mijn idee wel aardig. Ook als je vaker op je eten kauwt helpt dat voor het verzadigde gevoel.

Een groot glas water drinken helpt ook nog weleens tegen een hongergevoel.

Snack a jacks! Of ontbijtkoek:)

een paar voorstellen: brinta pap fruit smoothie groenten: Een paar worteltjes, een stuk selderij, een stuk komkommer, een paar cherrytomaatjes, een paar asperges enzovoort muesli repen suikervrije popcorn rijstwafel heel lekker alleen niet zoveel smaak maar dat kun je veranderen door er magere kaas op te doen ! gekookt ei noten: Een handje vol noten is prima zoals pistachenoten, walnoten en pinda’s (variant die je zelf moet pellen). Eet alleen niet veel meer en ook geen noten die zijn gebakken in olie. Zeer goed als je erg trek hebt! en misschien kun je zelf nog wat vinden in de bron :)

Bronnen:
http://forum.fok.nl/topic/1155986

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100