Waarom is er geen categorie "Economie" op www.goeievraag.nl ? Vind jij ook dat er een categorie "Economie" zou moeten zijn?

Ik kon deze niet vinden bij bij "Bedrijf & Financiën", niet bij "Maatschappij" en niet bij "Wetenschap".

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor de antwoorden!

Antoni
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor vragen zoals deze bedoel je?

Het beste antwoord

Geen idee waarom, ik vind ook dat er zo'n categorie moet komen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, JA, wat een misser geen economie, natuurlijk moet er een economie categorie zijn. Je hebt helemaal gelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn maar een paar categoriën aangemaakt. Economie valt daar als vakgebied niet onder. Ik ben het met je eens dat dit een nuttige toevoeging is, maar die kun je beter stellen onder het kopje "Contact" bovenaan de website.

Vooralsnog kan je vragen over Economie wel in de hoofdgroep "bedrijf en financiën" plaatsen en een trefwoord "economie" aan de vraag toevoegen. Dan wordt de vraag in ieder geval makkelijk gevonden.