Volgens mij zijn ze niet gesigneerd maar je moet gewoon naar een officiele dealer gaan dan weet je zeker dat je een echte hebt.
Of via hun website.

Toegevoegd na 55 minuten:
het schijnt ook te maken te hebben met de hoeveelheid lood in het kristal .hoe meer hoe beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb 3 stukken van swarovski...
en bij alle drie staat een klein zwaantje erin, ook heb ik er een certificaat van echtheid bij..
daar moet je opletten dat er een zwaantje instaat..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar dat is geen garantie marion
want laatst was er iemand bij kunst en kitch en daar stond ook dat zwaantje op maar was geen echte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou komen die stukken van mij wel uit een hele goede winkel..en het certificaat is erg belangrijk..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is ook geen aanval op je antwoord want dat is goed
maar ik bedoelde alleen te zeggen dat er ook nepspul is met een zwaantje.
En idd zo n certificaat is belangrijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh maar zo zie ik jou reactie niet hoor als een aanval, je hebt zeker wel gelijk, er is veel nep in de omloop..
ho ho ho merry christmas...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd, ik heb er ook een certificaat van echtheid bij en een doosje.
Glasobjecten worden gemerkt, volgens mij met een zwaantje. Sieraden (die in hun geheel door S. zijn gemaakt) ook, ik had ooit een ketting met een klein hangdingetje bij het slotje dat het echt was.
Kralen worden moeilijk. Ze kunnen niet elke kraal merken.
Als je veel geld gaat uitgeven voor iets moois, koop dan bij een dealer of laat het merkje zien voor je geld geeft (als je op marktplaats of zo koopt)
Bij kralen moet je voorzichtig zijn, als ik zie hoeveel miljoen kralen van S. er worden aangeboden vraag ik me wel eens af...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst was het een edelweiss later een zwaan, natuurlijk een gesigneerd certificaat is de beste garantie.