weet iemand een leuk (betaalbaar) kado voor een meisje wat 17 word? (graag niet boven de 10 euro)

Ik moet een kado kopen voor een meisje wat onlangs 17 is geworden en ze viert haar verjaardag zondag. Ik wil graag niet een al te standaard kado zoals een tegoedbon van de douglas ofzo, dat hou ik graag als laatste optie. Ik zoek iets leuks en origineels voor haar wat ook nog betaalbaar is.

kan iemand me helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

geef haar dan in plaats van n douglas bon n douglas klanten kaart.krijgt zij altijd korting van 20% als ze zelf gaat shoppen.

Goed boek

Een bioscoopbon (evt met popcorn erbij)

oorbellen , als ze een piercing heeft mooie piercing , cd , dvd , ..

Meisjes van 17 vinden ontzettend veel dingen leuk. Het is dus niet makkelijk, maar ik doe een voorzet: - iets voor hun kamer, b.v. een mooie olielamp, set van diverse kaarsen, of een leuk stilistisch diertje wat je erg leuk in de wereldwinkel kan kopen (de laatste jaren nog steeds de beste cadeauwinkel van Nederland), mooie waxinelichtjes, wat bloemen van zijde - een pakketje met lekkere dingen, zoals een klein flesje Rose met pringles en nootjes. - een leuke mok met een doosje thee - theedoos - een toilettasje met verzorgingsproducten b.v. van Dove - leuke teenslippers - twee wijnglazen Ik hoop dat je er wat aan hebt.

tijdschrift, theeglazen, zodat ze lekker op haar kamer met vriendinnen kan " theeleuten"

Een pot wax volgestopt met muntgeld.

ik heb net een piercing boven in me oor laten zetten in amsterdam by tovli de goedkoopste van 10,50 en je heb er ook 1 van 15 euro dus dat is ook leuk

als ik het niet weet doe ik toch een tegoedbon, dat is niet zo erg als iets kopen wat ze niet leuk vind. ik hou zelf het meeste van tegoedbonnen krijgen, kan ik zelf gaan shoppen!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100