Er zit een meisje bij mij in de klas en die volgt me overal wat moet ik doen om haar kwijt te raken???

Ik heb een hartsvriendin die is overal bij me dat vind ik niet erg maar als wij over iets prive willen praten dan lopen wij weg wij denken van die blijft op haar plek maar nee hoor ze gaat weer mee eigenlijk wil ik haar gewoon wegsturen maar dan gaat ze naar de juf ik erger me daar zo aan!!!!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.5K

Het beste antwoord

Ik zelf heb ooit zo'n meisje in de klas gehad en die ging idd ook naar de juf als ik tegen haar zei dat ik gewoon geen zin had om met haar te spelen maar dat ik met iemand anders ging spelen. Ze was heel vervelend en zat me het ene moment heel erg te pesten en het andere wilde ze mijn vriendin zijn :S
Zij ging ook iedere keer naar de juf en op een gegeven moment moest ik mijn excuses aanbieden midden in de klas en dat weigerde ik omdat ik nou eenmaal vond dat ik niets verkeerd had gedaan en dat ik nou eenmaal gewoon geen vriendinnen met haar wilde zijn en dat ik niet met haar wilde spelen en dat ik naar mijn weten ook niet verplicht was om dat te doen. Het was wel een beetje hard maar ze heeft me daarna met rust gelaten.

Dus om maar eventjes echt met mijn antwoord te komen na dit lange verhaal :P Laat haar maar gewoon naar de juf gaan en leg dan vervolgens aan de juf uit dat je toch echt niet verplicht bent om vriendjes te zijn met iedereen uit je klas en dat het gewoon wel eens kan dat je iemand niet zo aardig vind en zo is het nou eenmaal. Later als je ouder bent vind je ook niet iedereen leuk en aardig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien heeft dat meisje wel behoefte aan vriendschap..
je zou ook kunnen overwegen om een keer met 3e wat te gaan doen...
je zou je moeten inbeelden in haar situatie, dat jij diegene bent die daar staat...hoe zou jij je voelen...
kom op, maak vrienden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zou je jouw probleem gewoon aan haar kunnen melden Yasje! Misschien is dat 'meisje' niet zo goed in het begrijpen van 'signalen'.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg haar dat op een begrijpelijke, vriendelijke manier uit, zodat ze alsnog jou/jullie vriendin kan/mag zijn.

Is toch veel leuker!!