Nogmaals bedreiging, wat te doen?

Hallo,
1 van de vorige dagen had ik al een vraag gesteld over wat te doen bij een dreiging van m'n vriendin.. Nu heb ik zelf dat probleem. Ze zeggen dat als ik zondag naar haar toekom, ze me zullen opwachten aan het station, maakt me niet uit dat ze er staan, want ik ga!
Wat moet ik doen? Ze doen m'n vriendin natuurlijk niets zij beschermt me maar de reden waarom ze me willen slaan is omdat ik haar zogezegt van hem afpak.
Ik moet hem toelaten om bij haar te zijn, terwijl IK dat niet mag? Sorry hoor, maar dat laat ik niet toe.
Hij en zijn "vriendjes" wonen in Aalst, ik in Geel, als ik dus naar daar kom heb ik niemand want mijn vrienden wonen in Geel. Daarbij heb ik ook nog eens klierkoorts.
Best wel zielig hé? Ik kan NIETS doen, hij dwingt me gewoon om van haar weg te blijven of ze zullen me slaan.

Nou ik weet niet wat ik kan doen.. Eerst en vooral zal ik proberen een groep te krijgen die naar aalst komt om me te beschermen, als dat niet lukt.. - waarschijnlijk lukt het ook niet - wat moet ik dan doen?
p.s: Ik ga écht wel naar haar, kan je niets aan doen, liever afgeslagen worden dan haar nog langer te missen.

Toegevoegd na 12 minuten:
Afzetten/Taxi/Bus/Andere locatie afspreken is allemaal uitgesloten want dat groepje loopt heel de dag in het stad rond.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (5)

Vraag of ze langs jou komt, als dit niet gaat kun je altijd nog de politie bellen of de taxi nemen.

Toegevoegd na 14 minuten:
Dus je kan niet:
1. Afgezet worden
2. Met de taxi
3. Met de bus
4. Op een andere locatie afspreken
5. Aangifte doen

Dan ben je vast dit hele verhaal aan het verzinnen, als je iets wilt is het altijd mogelijk. Als het niet verzonnen is dan moet je maar gewoon gaan, andere mogelijkheden zijn er blijkbaar niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou maar eens aangifte gaan doen als ik jou was...
en spreek elkaar ergens anders af als dat mogelijk is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat moet ik zeggen? Dat ze me gaan opwachten aan het station?
En het is bijna onmogelijk voor me om op een andere plek af te spreken.
De bussen stoppen ook aan het station.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maakt niet uit wat je zegt, je aangifte word echt serieus genomen, als je aangifte hebt gedaan zal er echt wel een surveilliancewagen daarzijn..vooral tegenwoordig met al het zinloos geweld...
Hoi! Ik heb je vorige vraag ook wel gezien hoor en zelfs beantwoordt. Ik begrijp heel goed dat je jou vriendin wilt zien. Je kunt ook gewoon wat vroeger de trein nemen, of aan jou vriendin bellen en zeggen dat je een dag vroeger of later zult komen. Hopelijk vind je een oplossing.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, zondag is de enige dag dat ik kan komen.
Dan kom ik terug van een weekendje naar m'n papa te gaan en kom ik langs haar. Een trein vroeger is niet echt een mogelijkheid ik zal dan niet opgewacht worden als ik daar aankom. Maar ik moet 's avonds ook nog naar huis hé. En als dat groepje heel de dag in het stad rondloopt, dan komen ze me hoogstwaarschijnlijk tegen, en zoniet zullen ze er wel 's avonds staan. Ik weet dus niet wat te doen.. Zoveel schrik heb ik niet ik kan m'n mannetje wel staan, 1 tegen 1 mag wel, ik wil écht niet vechten ik vind het laf en zielig. Maar als het echt niet kan moet het wel, maar ze zijn met een groepje dus ik kan niets doen hé.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga dan naar een andere station.
spreek elders met haar af,ga je er na toe,en het loopt fout af,dan ziet zij jou niet meer,neem aan dat zij jou zien wil,enk na wat je doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe kunnen die jongens weten dat jij langskomt. dat kan toch alleen van je vriendin afkomen?!
dus ze heeft nog contact met hem. waarom wil je vriendin dat je langskomt als ze weet dat je dan in elkaar gemept wordt? leuke meid!
ik lees dat je 14 jaar bent, mijn advies is: laat die meid en nu denk je dat ze de wereld is voor je maar je bent nog zo jong. weinig kans dat dit de ware is.
is ze het echt waard om gruwelijk in elkaar geslagen te worden en misschien wel erger?