Verkopen ze bij de Kruidvat nationale biosscoopbonnen?

Ik weet dat er een actie is met de bonnen, maar dan sturen ze ze op. En aangezien ik een waardebon heb liggen en morgen naar de bioscoop ga vroeg ik me af of ze daar ook nationale biosscoopbonnen verkopen.

Bedankt voor uw antwoord!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

het wordt er niet verkocht
je krijgt het gratis bij een actie-product
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is er op dit moment een actie waarbij je bioscoopbonnen kado krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee,
alleen bij de free record shop en de vvv kantoren

Toegevoegd na 12 seconden:
en op de site

Toegevoegd na 1 minuut:
oh ook bij
de bioscoop, het filmtheater, de Ako, vanLeest en de TNT postkantoren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze verkopen de nationale bios-bon niet bij het Kruidvat.

Gaat het om die actie van het tweede kaartje gratis? Die je moet opsturen?
Daar zitten wel beperkingen aan hoor. Ze zijn niet geldig in het weekend en in vakanties. Alleen van maandag tot en met donderdag geloof ik. Tenminste, met een vorige actie. Lees gewoon goed de voorwaarden.

Leuke film morgen!