Op mn Ipad werken sites met flash niet, andere browser (Opera) biedt geen soelaas. Bestaat er een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Nee, er is helaas geen oplossing. Flash is niet mogelijk op iPad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee,
Helaas niet.

Flash player word niet ondersteund door iPad, iPod touch en iPhone.
En alle andere maar dat lijkt me wel logisch.

Veel filmpjes sites zoals YouTube hebben ook een mobiele versie van de site,
Hier kan je wel filmpjes kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple wil voorlopig geen flash ondersteunen op apparaten zoals de ipad, iphone en ipod touch. Ze zijn er fel op tegen, met argumenten dat het sloom is en dergelijk. Dus voorlopig geen flash, jammer maar helaas. Andere browsers werken ook niet zolang het apparaat zelf geen ondersteuning geeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple vindt Flash onveilig (hebben ze ook niet helemaal ongelijk in) en heeft besloten dat ze geen Flash willen ondersteunen. Met HTML5 kun je in principe hetzelfde als met Flash, maar daar moet de websitebouwer natuurlijk wel rekening mee gehouden hebben. Als Apple volhardt in zijn standpunt, zal dat vast wel een keer gaan gebeuren. Sterker nog, het zou wel eens positief kunnen uitpakken voor zowel Flash (dat verbeterd moet worden), de migratie naar producent-onafhankelijke methoden en waarschijnlijk zullen alle producten in de strijd om de gunst van de gebruikers er beter op worden.

Maar op korte termijn: sorry, niks aan te doen, Flash op IPad gaat gewoon niet werken.