Wat betekent op Twitter zo'n blauw rondje met een V erin achter iemands naam, zoals bv bij Carice van Houten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dat betekend dat die gene geen rare dingen schrijft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekend dat dit een geverifieerd account is.
Dit account is echt van Carice van Houten en niet van een of andere oen die haar naam gebruikt.

http://support.twitter.com/groups/31-twitter-basics/topics/111-features/articles/119135-about-verified-accounts
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekent dat het geverifieerd is dat het account echt van de actrice Carice van Houten is en niet van Joop uit Rotterdam, die het leuk vind te doen alsof hij Carice van Houten is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat betekend dat de account verified is en dat wil zeggen dat het persoon echt is. Dit is vooral bij bekende personen. Zodat je weet dat je de echte persoon volgt.