zelf sms dienst starten

Ik ben al een tijdje op zoek naar sms chat werk zonder rooster. Maar kan dit nergens vinden. Of ik zoek verkeerd, want iedereen die ik aanschrijf werkt met rooster, en dat kan ik niet hebben. Weet nooit wanneer ik klaar ben met werken.
Nu denk ik er zelf over om te kijken of ik niet zelf een sms chat kan opzetten via new-it.nl Las hier positieve ervaringen over.
Maar is het te doen om zoiets op te starten, als je er geen ervaring mee hebt. Heb dit werk nog nooit gedaan, maar kan het natuurlijk wel leren.
Ik heb niet als doel om honderden euro's per week te verdienen. Maar wel een extra'tje hebben iedere maand als steuntje.
Ik weet dat ik belasting moet betalen erover, dus ik had bedacht om iedere maand de helft apart zetten.
Kan iemand mij vertellen of je zoiets zonder ervaring van de grond krijgt?
Alvast bedankt voor een reactie
Jessica

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.2K
ronron1212
13 jaar geleden
Vergeet de Btw niet. Maar wat wil je nu precies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag gewoon of je zonder ervaring hierin dit draaiende krijgt. En of het goed is dat ik de helft apart houd voor de belasting.
Niets meer en niets minder.

Antwoorden (2)

Een sms dienststarten is niet eenvoudig je hebt er nog wel wat voor nodig. De helft op zij zetten is prima. Daarnaast betaal en ontvang je BTW die moet je ook afdragen tenminsten het verschil tussen de ontvangen en de betaalde btw
ronron1212
13 jaar geleden
Ik heb wat mogelijkheden voor je op een rijtje gezet:

http://www.skymobile.nl/premium-sms.php?gclid=CI__76jsv6UCFcgL3godOBqMYQ

http://mijnsmsdienst.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=48:eigen-sms-chat-verdiensten-en-uitbetalingen&catid=37:pakketten-hosting-design

http://www.mobilecaesar.com/