Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik mooie sporieve (niet te dikke) winterjassen kopen?

het moet dus een sportieve winterjas zijn. die wint tegen houd en waterdicht is.

Waar kan ik die kopen voor 50-,euro

ps: onder sportief versta ik, een strak uitziende jas, zoiets als een trainingsjas.

Toegevoegd na 11 minuten:
ik ben een jongen ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
766

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Voor die prijs denk ik dat je niet makkelijk een ademende wind-en waterdichte jas koopt.
De beste en goedkooptste die ik ken: Bij de Boerenbond/ Welkoop hebben ze fijne water- en winddichte mannenjassen. Kosten rond de €65,-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

perrysport, actiesport, weggemans. veel sportwinkels hebben wel dikke warme winterjassen en ook nog een sportief!

Toegevoegd na 2 minuten:
ow sorry. ik weet niet of dat lukt met 50 euro. maar je kunt kijken misschien is er een wel in de aanbieding!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een op wehkamp.nl kunnen kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Sting (of Lady Sting) Zowel met kleur als zwart. En zeker sportief en vaak nog water en winddicht. Goede ervaringen mee persoonlijk.

Toegevoegd na 24 seconden:
The Sting (of Lady Sting)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op marktplaats. Hier kan je te kust en te keur voor budget prijsjes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons in de buurt hebben ze een soort van Dump.
Daar verkopen ze ook werkkleding, en wind/water dichte jassen. Ik weet niet of er zoiets bij u in de buurt zit, maar online heb je wel een folder. Misschien dat je zo verder kan zoeken op merknaam of model.

http://www.veenstra-varsseveld.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
de dump was ook mijn eerste idee, +
ik zou eens kijken op plutosport.nl en anders toch op ebay.com of .de voor zover ik het kan zien weegt de prijs zwaar dus denk ik dat je daar zeker kan slagen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt het bij Sportdirect kopen. Het is een hele grote winkel. Om meer informatie moet je op www.sportdirect.com surfen. Het kost ongeveer 30 euro.
Succes :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding