hallo ik had een pobleem me pc games crachen contineu ik heb me vieokaart gecontroleerd en het werk corret saat er op en me beeldadapter ook het zelfd

wat is er aan de hand kan iemand me helpen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien er een aantal toetsen op je toetsenbord of kun je geen Nederlands?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien = Missen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tuurlijk wel ik heb alleen te snel getypt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie vraag, hahaha

Antwoorden (2)

Misschien is je werkgeheugen niet helemaal 100%. Hierdoor kun je hele vreemde crashes krijgen. (speek uit ervaring). Heb ongeveer alles qua hardware uit de pc gehaald wat kon. Maar toch blijft mijn pc crashen. Ook alle software opnieuw geinstalleerd btw.

Dus probeer je RAM geheugen eens te checken of te verwisselen.

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de harde schijf een clickent geluid maakt dan is het een hardwareprobleem (click of death) en moet je de harde schijf vervangen.