Skihelm kopen bij skihelmspecialist.nl?

Hallo,

Ik heb twee mooie skihelmen gevonden op skihelmspecialist, maar twijfel of ik wel op internet moet kopen. De helm die ik graag hebben wil kan ik in winkels namelijk nergens vinden. Is er misschien iemand die weleens een helm op deze site of een andere gekocht heeft? Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Ik heb zelf geen ervaring met het kopen van een helm via internet maar wil je wel aanraden er toch gewoon een in een winkel te kopen. Er zit erg veel verschil in de pasvorm van de verschillenden modellen en ik zou toch veiligheid en comfort zwaarder laten wegen dan uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou de winkel bellen en vragen of je de helm mag passen en als hij niet bevalt of hij dan teruggestuurd mag worden. Terugsturen mag altijd in een ongeopende verpakking binnen 7-8 dagen, echter daar heb jij nu weinig aan. Meestal staat dit soort info ook wel in de algemene voorwaarden.

Bij kleding via Wehkamp bijvoorbeeld mag je altijd passen en eventueel om ruilen of terugsturen.

Ik heb goede ervaringen met het kopen bij winkels via internet. Echter bij helmen is het heel belangrijk dat deze goed zitten en aansluiten. Dus dan is deze oplossing het handigst aangezien je deze helm niet in de reguliere winkel kan vinden.
13 jaar geleden
Ik heb zelf de volgende helm gekocht via http://skihelmspecialist.nl. Ik had hem de volgende dag binnen!