Ja dat kan zeker. Alleen niet proberen!!
Mense zullen van de trap vallen
NIET DOEN DUS!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ja hoor dat kan volgens mij wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan...druk maar eens een keer op de knop onderaan de roltrap...moet je zien wat die stopt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat een onzin deze min???
kan diegene ook even uitleggen waarom..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet van mij hoor!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarschijnlijk omdat het aanzet tot ondeugdelijk gedrag!?(overigens ook niet van mijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
word toch gevraagd of die het kan...ja dat kan het is niet aanzetten tot... maar je kan het maar weten waar die zit in geval je toevallig morgen op de roltrap staat en er gebeurt iets ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is er een min-naar op hol geslagen, en die kan de noodstopknop niet vinden, die mint gewoon ELK antwoord van iedereen.
Een multimin-naar.
Ja. Iedere roltrap kan een noodstop maken. Dat gaat echter niet vanzelf, je moet aan een rem trekken of op een knop duwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan. Ik weet nog wel dat er roltrappen waren als je boven was moest je heel hard stampen op de bovenste tree en dan stopte hij automatisch omdat het kon zijn dat er iemand was gevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, heeft mijn neefje toen hij 2 was eens gedaan. Het knopje zat ergens aan de zijkant, maar hij stopte wel langzaam.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee je kan een roltrap aan en uit zetten
er zit wel een noodknop maar die zit er gewoon op zodat je hem snel kunt vinden maar de trap stopt niet sneller dan wanneer je hem gewoon uitzet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jij je veters van je schoen boven,onder of in de zijkant van de roltrap krijgt merkt hij dit met sensoren en zal hij onmiddellijk stoppen. ipv je schoen ''op te eten''