Waar vind ik een leuk vakantiebaantje vanaf 12 jaar ?

Ik ben 12 jaar en ik zoek een vakantiebaantje hebben jullie misschien een website of interesse ?
Ik heb het echt nodig .. Dankje ! Groet : Ronja

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Het beste antwoord

Ik ben al een keer naar Adecco geweest. Het is daar fantastisch. Ik raad je aan om daar te gaan. Toi Toi Toi!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt !

Andere antwoorden (4)

op onderstaande site s staan er enkele
ik weet niet welke regio dus dat kun je zelf even opzoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik lees net dat je als 12 jarige niet eens mag werken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als 12 jarige mag je helaas officiëel nog niet werken.
Misschien kun je klusjes doen voor mensen uit je omgeving?
Boodschappen doen, auto wassen, ramen lappen, sneeuw schuiven, etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zag dat je 11 bent? Ja dan moet je nog effe een paar jaartjes wachten, je kan wel foldertjes of zo lopen maar zou dat even overleggen met je ouders

Toegevoegd na 2 minuten:
oke je bent 12 ,maar das nog te jong voor een vakantiebaantje