Ik ben geneigd te denken van wel.
Dat gaat dan wel heel heel langzaam, volgens de evolutie past ook de mens zich aan aan de omstandheden.

Maar anderzijds: het hoeft niet meer.
Zoals wij nu daken bouwen boven winkelcentra,
bouwen wij straks daken boven de steden bijvoorbeeld.
Er zullen nieuwe bronnen voor energie gevonden
moeten worden, dat wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Niet echt meer. We hebben dankzij technologie ons los weten te koppelen van de klimaatsomstandigheden. hierdoor kunnen we op zeer hete droge gebieden leven (Denk aan arabisch schiereiland) alsmede op zeer koude plekken (De polen).
Er is dus geen nadrukkelijke selectiedruk vanuit het klimaat meer op de mens.