Wie weet een goed kado voor een 12 jarig meisje ?

We moeten een kado voor een 12 jarig meisje kopen maar weten niets het mag ongeveer €20 kosten.
Ze kan geen hollands lezen of spreken dus een mobiel is geen succes.
Ze hebben ook geen ruimte voor dieren.
ik hoop op goede reacties

Toegevoegd na 36 minuten:
Sorry ik was niet goed duidelijk maar het meisje is een echte boerin.
Zij houd heel erg van dieren.
Zij wonen met 2 familie's in een huis.
make up of sieraden moet je bij haar niet aankomen.
heeft zij ook geen interesse in.
We gaan er met de kerstdagen heen en daar geen tijd meer om nog wat te kopen,dus we moeten het in holland halen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.8K

Het beste antwoord

Een boek in haar eigen taal.
Een sierraad.
Kleding.
Een cadeaubon van een leuke winkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een geurtje, iets voor haar slaapkamer, leuke sjaal.
anneliez
13 jaar geleden
hier ben ik. Je kunt haar barbiepoppen geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bioscoopbon,
bon van de douglas o.i.d.,
luchtje, mascara,
(als ze creatief is) leuke kralen, leuke stofjes lintjes etc., een cd,
een chocoladefondue setje... met koekjes etc erbij...
dit heb ik 3 jaar geleden gekregen.. toen ik twaalf werd...
geloof ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meisjes van die leeftijd zijn vaak gek op Hello Kitty spullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tegenwoordig niet meer dacht ik... maarja k weet het niet natuurlijk:)
typische hollandse lekkernijen als leuk pakket met stroopwafels,drop enz.
Of een sportartikel? skipbo=een kaartspel bij de toys n rus? leuk kledingstuk bij de h&m? mooie tas? ga naar een ruiterwinkel en miss is daar iets leuks met paarden?? Zoiets?