web-log publiceren in de toekomst?

Kan ik berichten gereed zetten/maken voor mijn web-log die in de toekomst gepubliceerd worden?
Bijvoorbeeld ik heb een leuk verhaal voor Pokemondag en ik wil dat vast klaar zetten op web-log. Ik wil dat het dan onzichtbaar blijft voor de bezoekers, tot de door mij gewenste publicatie datum
Zo zou ik dus ook vast een tijd vooruit kunnen werken.

http://pokemon.web-log.nl

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Zo te zien gebruik je web-log.nl
Op de pagina waar je je bericht op stelt, staat rechts onder een rolmenuutje, waar je kunt kiezen tussen 'nu publiceren' of 'later publiceren'. Als je kiest voor later publiceren, verschijnt een kalendertje (en een digitaal klokje) om aan te geven wanneer de publicatie moet plaats vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet welk weblog je gebruikt, maar de weblogs waar ik bekend mee ben, kan ik berichten opslaan als concepten en pas publiceren wanneer ik ze wil publiceren.
Kijk maar eens goed naar de opties bij het schrijven van een bericht.

Toegevoegd na 2 minuten:
Bij wordpress staat het rechtsboven onder de kop "publiceren".