Als jij echt iets niet wilt doen ben jij dan toch over te halen om dit wel te gaan doen ( hoe dan ) ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Met redelijke ,sterke en overtuigende argumenten ga ik wel eens overstag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ja hoor, ik ben best over te halen. Als er echt niets anders opzit, ik er niet omheen kan, of mijn leven er vanaf hangt, zal ik best bereid zijn verder te gaan met een aantal dingen die ik anders niet zou doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er aan wat.
Als ik er beter van kan worden doe ik het.
Anders niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het alternatief erger is.

Ik wil echt geen mens doden. Maar als die mens het leven van mijn geliefden bedreigt, ben ik best over te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt eraan wat de bedoeling is. is het bvb een dagje zee wat ik niet wil kan je me daar best in overhalen.
maar is het iets dat ik echt niet wil, doe ik het ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor nee is nee en verder niet zeuren
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker!, als ik daar een mooi geldbedrag voor krijg wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee ik niet... Mijn gevoel is mijn meester, ik moet ernaar luisteren, over my dead body...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als hier een gewenste beloning tegenover staat. Dan wil ik best een dag tot me nek toe in het riool ploeteren hoor. Maar dan praat je bij mij toch gauw over bedragen van 5 cijfers voor de komma...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt aan wat het is en voor wie..Ik hoef er niks voor terug te krijgen, het ligt er gewoon aan of ik op dat moment zin erin heb. Voor familie doe ik iets sneller dan voor vrienden en voor me vriend doe ik het altijd natuurlijk..