Kan je binnen acht dagen geld terug vragen bij de Actie sport?

Ik had op Zaterdag nieuwe voetbalschoenen gekocht maar ik ben er niet zo blij mee, kan ik mijn geld terug vragen voor de schoenen zodat ik ergens anders nieuwe kan halen ? of moet ik het maar doen met het ruilen van de schoenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
4K

Het beste antwoord

Ja.

Hoe ruil en/of retourneer je het artikel via de vestigingen van Aktiesport?

- Je hebt ook de mogelijkheid om je bestelde artikel in één van de
Aktiesport vestigingen te ruilen en/of te retourneren.

- Voor het ruilen en/of retourneren van je bestelling mag dit binnen 14 dagen
vanaf de datum dat de bestelling is afgeleverd.

- Hangkaartjes, prijskaartjes etc… mogen niet worden verwijderd.

- Neem de totale pakbon mee naar de vestiging.

- Wij kunnen artikelen die gedragen en/of beschadigd zijn, of op een andere
wijze niet aan onze richtlijnen voldoen, niet als retourzending accepteren.

- Bij retourneren van het artikel ontvang je meteen het aankoopbedrag
terug (exclusief verzendkosten).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

het ligt eraan wat er op jou bonnetje staat meestal als er staat geen geld terug krijg je dat ook niet dan zou je andere schoenen moeten uitzoeken of je krijgt een cadeaubon met het bedrag wat jij hebt betaald voor je schoenen..
meestal staat erbij binnen hoeveel dagen je je schoenen kan ruilen het staat meestal onderaan je bon en anders op de achterkant.
als je geen bon hebt dan is ruilen of geld terug krijgen niet mogelijk.
en het ligt eraan of je ze al buiten hebt gedragen of er al schade aan hebt gebracht
groetjes en succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
Wat je zegt over die bon, klopt niet. Als jij kan aantonen middels een afschrijving dat op die en die dag, precies dat bedrag bij die winkel is afgeschreven. Is dat ook een bewijs dat je het daar gekocht heb. Daar is zelfs wel eens een reclame over geweest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en toch gaan ze er moeilijk over doen zoals er ook vaak erbij staat voor alle duidelijkheid.. geen bon geen geld terug staat bij vele omschreven plus dat als j aan de kassa erom vraagt vertellen hun jou hetzeflde dat je aps geld krijgt als je bon hebt
Ze zullen er niet blij mee zijn bij actie sport, maar als je de bon hebt en de originele verpakking en je hebt de schoenen niet gebruikt dan moeten ze de schoenen terugnemen! Wel zullen ze proberen om je daar de schoenen te laten ruilen voor een ander paar!