Iemand leuke tips om iets binnen te doen?

Ik ben verkouden en wil liever niet naar buiten. maar binnen wel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

Lekker warm met een deken op de bank gaan zitten met een warme beker chocolademelk en iets wat je zelf lekker vindt en dan een DVDtje kijken/favoriete soap kijken.

Beterschap!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helemaal top :D

Andere antwoorden (7)

alvast je kerstkaarten gaan schrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lekker gaan gamen bvb met de Wii,dan krijg je t wel warm want dan moet je dus ook bewegen en als je het dan ook nog warm stookt in je huis,dan moet het lukken toch?
succes! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geniet van het weer buiten met een goed boek
En of doe even niets moment voor je zelf ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
* Zoek je kastjes na, ga naar smulweb.nl, vul daar je ingrediënten in en ga wat lekkers bakken.

* Zoek op het internet naar een mooie kerstoutfit.

* Ruim eindelijk eens die kast/la op welke je al zo lang van plan was.

* Ga om 15.30 kijken naar het paard van Sinterklaas op Ned 3.

* Beantwoord alle openstaande vragen op gv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een gezelschapspel spelen.
Een gezelschapspel is een spel dat wordt gespeeld
voor de gezelligheid om met bekenden en familie de
tijd te verdrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga internetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt eraan wat je wilt doen bijv bord spelletjes met je ouder s . of gamen met de wii xbox (360) pc pc of ps (1,2 of 3) . tv of films kijken . twister (vloerspel) . muziek luisteren .als je van lezen houdt pak je een boek . chatten met vrienden familie of kennissen o.i.d.