Hoe gaat NS ervoor zorgen dat niemand ergens op een station strandt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

door alles zo goed mogelijk op tijd te laten rijden en voor eventuele problemen voldoende bussen achter de hand te hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er was eens in een land hier ver vandaan.....
Op de dag dat de NS naast ieder station een hotel bouwt zal niemand meer stranden op een station.
Alhoewel er heel veel te verbeteren is aan de spoorwegen zal er altijd iets kunnen gebeuren wat niet te voorzien is.
Bijv. een ongeluk, kaping of bomaanslag.
Raar is wel dat in sommige landen de treinen door 2 meter sneeuw rijden en hier in nederland het hele spoor ontregeld is als er blaadjes op de weg liggen.
We zullen maar denken dat ze hun best doen en geldgebrek hebben.
Wel vreemd is dat hoe graag de overheid ons in de trein wil hebben het nog altijd veel duurder en trager is dan de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan NS niet, want over rails en toebehoren heeft NS niets meer te zeggen.
Dat is Pro Rail.