Brother Bear, lied in de film ??

In de film Brother bear (deel 1) word zo'n liedje gedraaid. Maar ik weet niet hoe dat lied heet. Ik hoorde toevallig net; 'You'll be in my heart - Phil Collins'. Ik weet niet of die het misschien is. Maar het lied word gedraaid, als ze boven op een berg aankomen.. Meer weet ik er niet echt van.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Het beste antwoord

bedoel je deze wellicht,
Brother Bear - Look through my eyes

Toegevoegd na 1 minuut:
andere nummers van het album zijn:
1. Look Through My Eyes, Phil Collins (4:01)
2. Great Spirits, Tina Turner (3:24)
3. Welcome, Phil Collins (3:38)
4. No Way Out (Theme From Brother Bear) (Single Version), Phil Collins (4:18)
5. Transformation, The Bulgarian Women's Choir (2:29)
6. On My Way, Phil Collins (3:40)
7. Welcome, Phil Collins (The Blind Boys of Alabama and Phil Collins with Oren Waters) (3:14)
8. No Way Out (Theme From Brother Bear), Phil Collins (2:37)
9. Transformation, Phil Collins (2:25)
10. Three Brothers (Mark Mancina) (6:46)
11. Awakes As A Bear (Mark Mancina) (6:48)
12. Wilderness Of Danger And Beauty (Mark Mancina) (5:28)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou het zo uit mijn hoofd even niet weten. Het klopt wel er liedjes door Phil Collins in Brother Bear zitten.

De liedjes zijn; Look Through My Eyes, Great Spirits, Welcome, No Way Out, Transformation, On My Way, The Fishing Song, Welcome, No Way Out, Transformation, Three Brothers, Awakes as a Bear, Wilderness of Danger and Beauty, Great Spirits.
Die van jou zal er zeker tussen zitten, succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, het was niet you'll me in my heart.
klik op de bron hieronder en klik op soundtrack.
daar staan alle liedjes van de film (wel allemaal gemaakt door phil collins)
succes!