Wat is een goeie titel voor een eigen geschreven liedje?

ik en me vriendin zijn een nummer aan het schrijven maar we weten niet echt een titel! kunne jullie ons helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
9.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad even wat meer informatie over het liedje. Ik weet zeker dat als je even een coupletje of een stukje hier post, dat er heel leuke ideeën komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry dat ik ga lopen muggeziften, ik val nog niet eens over kunne zonder n, maar ik en me vriendin is echt not done. Mijn vriendin en ik ......
zou een veel betere opening van je zin zijn.
Om je opwellende boosheid weg te nemen geef ik je een punt, dat kan alleen ddor je vraag goed te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry we hadden beetje haast maar me vriendin typte dit voor my

Antwoorden (13)

Nee, dat kunnen we niet. We hebben namelijk geen idee waar het liedje over gaat, of zelfs maar in welk genre het valt. Liefdeslied, levenslied, voetballied, meezinger, maatschappijkritisch? En welke muziekstijl?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'I love you'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen idee, omdat we niets van dat liedje weten!

haha misschien is 'geen idee' wel een goede titel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het mysterie......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
super bedankt voor je antwoord gjeetee ik heb nu een beroemdheid met die titel en nummer morgen staat het op youtube super bedankt!
How to ask a boys love?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
liedje zonder naam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar gaat het over.
ongeveer dan, dan kunnen we er wat mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''Get a Life'' ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
me and my girlie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Running from reality, vind ik wel een leuke titel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja.. ik weet niet waarover het gaat, maar misschien is dat juist wat je nodig hebt: een niet-verradelijke titel. Of een titel waar mensen nieuwsgierig van worden, terwijl het liedje daar dan helemaal niet overgaat, of toch wel een beetje. Maar ik kan er zo snel niet een bedenken..sorry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Life is like a Bath Duck