ik ben heel dun in mijn gezicht, zijn er manieren om mijn gezicht wat dikker (voller) te maken bijv door een bepaald dieet of iets dergelijk

ik heb een erg smal hoofd en zou weten of ik hier verandering aan kan brengen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.4K

Antwoorden (2)

ik zou het niet direct in eten zoeken maar in een kapsel dat je gezicht voller doet lijken of een ander gebruikt van make up. . eten heeft bolle of hangwangen en dat wil je vast ook niet. .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank u, dank u.....
Botox de duurste oplossing en verder kan je inderdaad je kapsel of make-up aanpassen. Zuig je wangen naar binnen en breng blush aan in de kuiltjes... scheelt al veel!