Lekkerste tabak voor in een hulzenstopper?

Ik heb al een tijdje een hulzenstopper en heb daar Pall Mall Red en Camel hulzenstoppershag (zo'n pot) voor gebruikt. Deze beginnen na een tijdje nogal bagger te worden, dus ik vroeg me af welke tabak echt het lekkerste is voor in een hulzenstopper. Ik ben op zoek naar een zware soort shag, maar wel met een volle smaak. Camel en Pall Mall Red zijn zeer zwaar maar toch niets voor mij. Iemand ervaring? Ik probeer een smaak te vinden die vergelijkbaar is met een normaal handgedraaid shaggie of desnoods sigaret.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.5K

Antwoorden (1)

Ik zelf koop altijd het merk Rancho, weet niet of deze overal te koop is, volgens mij wel bij de meeste tabakzaken. De merken die jij opnoemt vind ik zelf niet smaken..maar dat is een kwestie van eigen smaak...Het rode pak van Rancho is vrij zwaar, de gele mild, en toch is de milde al behoorlijk zwaar. Probeer het eens..succes!