hoe paren poolvossen?

ik maak een werkstuk over poolvossen en dit is een van mijn vragen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Niet anders dan honden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Net als alle andere zoogdieren. Zoals honden, katten, paarden, koeien.
ronron1212
13 jaar geleden
Poolvossen zijn monogaam en paren hun hele leven met dezelfde partner. Dit paartje leeft alleen bij elkaar in voortplantingstijd. Per nest (in een hol in de grond of rotsspleet) worden 6-12 jongen geboren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hetzelfde als honden

Toegevoegd na 5 minuten:
de reu springt achterop de teef en steekt zijn penis in de vargina
dan wacht de reu totdat de penis vastzit in de vagina{penis zwelt behoorlijk op} en zodra hij vastzit gaat de reu van de teef en draait zich om {de penis blijft in de vagina}
dit kan 10 minuten duren maar soms ook 3 kwartier
zodra de reu is klaargekomen slinkt de penis en koppelen ze zich weer los