1 miljoen verbrassen. 15 miljoen op de bank zetten en rentenieren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuwe schoenen kopen en de rest aan de kant zetten om te bewaren voor als ik het echt nodig hebt. Ik zou niet weten wat ik anders zou moeten kopen. Oh ja misschien een nieuwe computer en dvd-speler.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het huis van mijn dromen aanschaffen. En alles wat daar bij hoort. Kindertjes krijgen ook lekker wat geld......mmmm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou er eerst eens heel goed over nadenken. 16 miljoen is een hele verantwoordelijkheid. Het gaat je hele leven overhoop gooien en veranderen en daar ben je niet zo 1-2-3 aan toe. Ik zag op TV een programma waarin ze mensen volgend die heel veel geld hadden gewonnen. Die bleven hetzelfde werk doen, maar wel in een ferrari door de straat (met drempels ;o) Die mensen waren beslist niet zo gelukkig.

Een deel zou ik weggeven aan famlie en vrienden en de straat. Niet teveel en niet te weinig. Voor de rest zou ik goed nadenken wat mijn droom zou zijn en hoe die zou kunnen uitkomen. Ik zou er zeker over nadenken om een ander leven te leiden en te kijken of ik er iets nuttigs mee kon doen. En dan bedoel ik niet uitgeven. Je kunt ook een bedrijf kopen en dat gaan leiden of zo. Je hebt dan een mooi startkapitaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou mijn vader, moeder en mijn zusjes een miljoen geven, mezelf een miljoen en de overige 11 miljoen op de bank om te gaan retenieren.

Ik zou met die 1 miljoen gewoon de leukste dingen kopen, meer merk kleding, meer spellen voor mijn xbox etc. Verder zou ik het niet weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat zijn heel veel kleren en xboxen
Als eerste zeg ik per direct mn baan op, dan pak ik het eerste vliegtuig naar de zon en daar ga ik nadenken wat ik met de rest ga doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Investeer:
4 miljoen in grondstoffen (fossiele brandstoffen en voeding)
4 miljoen in vastgoed
2 miljoen in aandelen.
2 miljoen op de bank,

1 miljoen voor huis
1 miljoen auto / boot etc.

2 miljoen verdelen onder directe familie en vrienden.

Toegevoegd op 27-05-2009 16:52:37
Ohja, als eerste zal ik m'n boekhouder op de hoogte stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ach goud.. Vermoed dat de goudprijs weer gaat kelderen als de markten wat stabiliseren. Veel mensen zijn 'voor de zekerheid' in goud gestapt, omdat het tot op zekere hoogte toch waardevol zal blijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goud is de maatstaf voor geld. er moet toch evenveel goud in de staatskas zitten als dat er geld biljetten in de omloop zijn in dat land?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Qris: Dit is al jaren niet meer zo... Hoewel die 14 biljoen aan goudcakejes bij De Nederlandse Bank wel de nationale reserve is van ons land...
Ik zou een mooi huis kopen en een auto.. Ook zou ik een vakantiehuis kopen in het buitenland. Verder zou ik aan me zusje en me ouders 2 miljoen geven. En de rest zet ik op de bank voor ''later''.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wereldreis gaan maken :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik geef 1 miljoen aan mijn vriend voor zijn bedrijf, 1 miljoen aan me moeder, 1 miljoen aan mijn broer, 2 miljoen maak ik samen met mijn vriend op en de overige 11 miljoen op de bank en leven van de rente...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je moet wel een hele lieve vriend hebben..;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en eentje in flinke geldnood.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
...Wie dan Deboender..?
Ik zou als eerste een paar concurrenten (weg) kopen.
Als tweede koop ik het huis van mijn achterburen.
Als derde koop ik een Mercedes 500 G CDI.
Als Vierde koop ik een camper voor mijn moeder.
Als vijfde zet ik de resterende 8 á 10 miljoen weg tegen een leuke rente, zodat ik leuk kan leven van de rente...

En niet geheel onbelangrijk: Ik zal vooral blijven deelnemen in het arbeidsproces. Maar dan wel van achter mijn bureau, vanwaar ik het bedrijf kan aansturen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een huis kopen in NL, Spanje en Amerika, daarna lekker feesten met Paris Hilton en haar vragen of ze er nog eens 20 miljoen bovenop wilt gooien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eerst een groot deel aan het goede doel geven of nabije mensen die geld nodig hebben

En dan moet ik er nog even rustig over nadenken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel, ik..

ik weet het niet. vanavond even lekker eten ergens. mmh. waarom lekker eten? alsof ik iets vies zou willen eten..

maarja, je vrienden enzo moeten gewoon naar school. dus je kunt wel zeggen dat je een wereldreis gaat maken, maar die maak ik liever niet alleen. dus ik zou een tijdje wachten met uberhaupt iets op te maken. beetje geld op de bank zetten. eigen bedrijf starten misschien.

ik laat het jullie wel weten wanneer ik de lotto gewonnen heb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een deel schenken aan familie en naasten. En wat ik met de rest doe, daar ga ik eens heel goed over nadenken wanneer ik tijdens mijn vakantie op een subtropisch eiland lig met een cocktail in m'n hand ;)

16 Miljoen lijkt veel en ís veel maar geloof me, ook dit raakt op wanneer je er niet verstandig mee omspringt. Ik wil er zo lang mogelijk plezier van hebben want ik win het vast geen tweede keer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eerste beste vliegtuig naar een lekker warm oord, en dan bedenken wat ik allemaal ga doen met die 16 miljoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar briefjes in de fik steken en dan kijken naar de verschrikte blikken van mijn familieleden om dan met een brede lach te zeggen: Geen paniek. Er is genoeg voor iedereen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als eerste zou ik er een (hele) tijd niets mee doen. Om mezelf en mijn naasten goed de tijd te geven aan d(i)e nieuwe situatie te wennen en om goede keuzes te kunnen maken. Nou ja...nog daarvóór zou ik het geld wel over meerdere rekeningen verspreiden. Icesave...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
verhuizen. we hebben een gewoone gezinswoning. ik zou direct naar groot en vrijstaand gaan. nog een grotere auto kopen.
honden gaan opvangen.