Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik gebruik axe dry maar hij werkt niet! is er misschien een site waar staat hoe je m moet gebruiken?

na een dag hard werken, krijg ik natte oksels! vet irritant, hoe moet ik de axe dry op doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Axe dry werkt dus echt niet! Het ruikt wel heel sterk en daardoor ruik je zweet vaak niet, maar je drooghouden doet het niet.

Wat jij nodig hebt is Rexona! Die werkt heel goed. Ik gebruik het al jaren en heb mijn hele familie eraan gekregen en iedereen is zeer tevreden.

Hier een site met 'Rexona voor ieder wat wils':
http://www.unilever.nl/merken/merkenvoorpersoonlijkeverzorging/rexona/default.aspx
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ondanks dat de reclames ons dat doen geloven, werken al die middelen niet zodanig, dat we niet meer zweten. Het is dus een fabeltje te geloven, dat je oksels droog blijven, als je Axe dry gebruikt.
het zorgt er (vaak) wel voor, dat er daardoor geen onaangename geurtjes ontstaan. maar dat doen veel, (vaak ook veel goedkopere) middelen ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan wel deodorant gebruiken, maar die gaat echt het zweten niet tegen. En da's maar goed ook, want transipreren is heel gezond: het houdt je lichaamstemperatuur op peil.

Je kunt zelf al wat maatregelen nemen om er voor te zorgen dat je er minder last van krijgt. Zorg bijvoorbeeld dat je na het douchen alle zeep- en douchegelresten goed wegspoelt, gebruik trouwens het liefst pH-neutrale wasgel of zeep. Droog na het douchen of wassen je oksels goed af. Om ervoor te zorgen dat anderen niet hoeven te genieten van zweetplekken onder je armen, is het slim om in ieder geval dagelijks iets schoons aan te trekken. Draag verder zo veel mogelijk katoenen kleding, en in geen geval synthetische materialen. Je kunt ook een shirtje onder je kleding dragen. Op zwarte stof zie je het minst van transpiratievlekken, op rood, blauw en grijs vallen zweetplekken juist het meest op. Voorzie je dat je het niet droog houdt, neem dan een extra shirtje mee. Sinds enige tijd zijn er ook zogeheten okselpads te koop. Die bevestig je met plakstrips aan je kleding. Er bestaan ook T-shirts met ingenaaide okselpads.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had hetzelfde probleem dat ik leeg liep onder de oksels
ik ging dit gebruiken en ik heb serieus nergens last meer van .

http://www.therme.nl/48?itemID=500&navId=51
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding