Gaan we nu nog meer onzin vragen krijgen?

Als mensen vragen gaan stellen via aardappel.startpagina.nl/prikbord

Deze vraag is via die site gesteld:
http://www.goeievraag.nl/vraag/moment-opperdoezer-ronde-kopen.10722

Ben jij hier blij mee dat dit mogelijk is?

Klik voor vergroting

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''klik voor vergroting''...het is nog niet leesbaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@naatje
Klik nog is op het plaatje of maak het venster wat groter. Nog een probleem: Opticien!
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was dit nu een vraag of komentaar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb hetzelfde probleem als naatje

Het beste antwoord

Wie bepaalt wat een onzinvraag is? Ik zie genoeg vragen langs komen (van GV-ers) waarvan ik ook niet het nut in zie. Maar omdat we in een vrij land leven en de opzet van GV is dat zoveel mogelijk mensen zo verschillend mogelijke vragen mogen stellen en beantwoorden, negeer ik gewoon wat ik wil negeren en beantwoord ik wat ik wil beantwoorden. Ik vind het dan ook prima.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

ja, heel blij, want het kan je kennis over het dagelijks eten verrijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben hier heel blij mee en ook beheerder van een startpagina dochter (e-learning). De startpaginadochters zoals die van de aardappel worden bezocht door een hele specifeke community en mensen die wat willen weten over het onderwerp van de pagina. Deze mensen kunnen op het prikbord discussieren en krijgen daar in tegen stelling tot deze site geen punten voor. Het gaat vaak om hele specifieke kennisvragen.

Sinds deze week is het mogelijk dat de bezoekers van de prikborden de plaats ook op GV kunnen plaatsen. Dat is mooi, want dan kunnen er op twee plekken vragen en antwoorden worden gegeven. Er zijn momenteel zo'n 2500 pagina's dus er kunnen hele interssante discussies komen.

En als ik kijk naar de vraag die je aanhaalt, dan is dat een normale vraag waar een normaal antwoord op komt.

Ik zag vandaag ook vragen over Amsterdam verschijnen. Binnen 10 minuten 5 antwoorden. Dat hebben we nog nooit gered op de startpagina's. Dus de linkuitwisseling werkt dus echt!

En GV krijgt er zo nieuwe leden bij, want als je een GV vanuit Startpagina wil doorzetten moet je wel eerst inloggen en je vraag activeren.

Toegevoegd op 27-05-2009 16:26:50
naschrift: Ik snap het systeem ook niet meer. Er wordt een vrijwel onzinnige vraag gesteld en gevraagd of ik er blij mee ben. Ik zeg van ja en dan krijg ik duimpjes omlaag omdat het een onzinnige reactie zou zijn? Ik ga tenminste serieus in op de vraag. Hetzelfde bij een paar andere reacties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk hoef je er niet blij mee te zijn. maar als je er op reageert is de kans dat deze terug komen groter. Negeren en dus NIET laten merken dat je hem gelezen hebt. Tevens voorkom je dan ook dat je dan vragen over vragen krijgt. En als je DIE niet leuk vindt, moet je er niet op reageren.

SUCCES.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1+ Ook..
Als DEZE vragen gaan ontstaan, ja inderdaad dan (goeie)vraag ik me wel af ja...

Wees blij dat we dat legaal nog mogen, een onzin-vraag... Wow... Lijkt wel illegaal om dat te doen... Bijna kicken is dat...

Ga zo door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha daar ga je weer ;-)
Onzin vragen, leuk toch?? Je denkt: Wat een onzin??? Maar je gaat er wel over nadenken en het 'verruimt' je fantasiegeest!!!

ik kan het plaatje niet zien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blijkbaar wel...
zie
http://www.goeievraag.nl/vraag/gaan-onzin-vragen.10724
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En niet alleen vragen:

http://www.goeievraag.nl/vraag/pokeren-beginners.10633

Je krijgt dus nu ook reclame en spam als "vraag".