Komt er een mogelijkheid dat je een mail krijgt als je een reactie krijgt op je reactie?

Hiervoor moet waarschijnlijk eerst de optie "Quote" toegevoegd worden.

Sommige reacties worden nooit beantwoord en worden uit het oog verloren en is ook niet meer eenvoudig na te trekken waar je op gereageerd hebt om te kijken of er nog een reactie is gekomen op mijn reactie op zijn/haar antwoord.

Ik hoop dat ik dit duidelijke genoeg geformuleerd heb.

Dus als je gequoot wordt zou ik graag een email willen ontvangen.

+ reactie krullenkoppie: En beter nog zelfs, dat er een mogelijkheid komt dat je al dit soort dingen op de site zelf kunt zien ipv dat het in je mail komt..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

ik denk dat je dit soort suggesties even moet mailen naar een mod. die kunnen het dan met hun collega's overleggen. ik zeg, doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat klopt, alleen dan weten ze niet hoeveel mensen er voor of tegen zijn, enof het een goede aanvulling is. Dit kan weer opgelost worden door een wishlist waar je duimpjes kunt geven zodat zij een duidelijk overzicht hebben wat (voor de gvers) de belangrijkste wensen zijn.
Dus vandaar deze vraag hier.

Andere antwoorden (6)

Dit is pas een goeie vraag...

Zit me net een beetje te ergeren dat ik een aantal -soms al gesloten vragen- zit na te lezen om te zien wat (...)
"de reacties op de reacties van mijn gegeven reacties op de oorspronkelijke reactie is"...

Kan je het nog volgen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja hoor, ik kan je helemaal volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toch niet hinderlijk (achter)volgen?
ja BvB, vinnik ook.. En beter nog zelfs, dat er een mogelijkheid komt dat je al dit soort dingen op de site zelf kunt zien ipv dat het in je mail komt..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt goede aanvulling
Die mogelijkheid zou inderdaad fijn zijn.

Maar wat doe je dan als iemand in een reactie op meerdere voorgaande reacties tegelijk reageert? Ik zie dat af en toe gebeuren, en ik doe het zelf ook regelmatig. Dan staat er in een reactie "@C4th: bli ... @Antwoordman: bla ... @SuzyQ: blo". Wie krijgt er dan een email?

Ik los het nu op door vragen, waarvan ik de reacties op mijn reactie wil zien, te "Volgen". Niet ideaal, wel voldoende.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is een houtje/touwtje oplossing ;)
Nu krijgt degene die het antwoord gaf soms een aantal mails die pas duidelijk wordt als de vraag en het antwoord erbij komt.

Toegevoegd op 27-05-2009 12:38:15
Het lijkt me wel moeilijk om dat (gericht) te realiseren.
Misschien ook een idee om er de mogelijkheid voor berichten voor te gebruiken als je echt een antwoord terug wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op meer mails zit ik persoonlijk niet te wachten maar ik begrijp wat je bedoelt. Het zou idd handig zijn als je dit in een oogopslag kon zien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of die er komt weet ik niet, dus ik kan je geen antwoord op deze vraag geven.
Ik zou dit echter een zeer welkome toevoeging vinden want nu geef ik soms wel een reactie waar ik een reactie op verwacht maar kan ik later het antwoord waar ik de reactie op heb gegeven niet meer vinden. Dan kan het nog zijn dat als ik die reactie eindelijk heb gevonden er nog geen rereactie staat.
Daarom zou het wel heel erg makkelijk zijn om een seintje te krijgen als er op je reactie is gereageerd met een link die direct naar de goede plek verwijst. Ik neem dan graag de andere reacties op de koop toe, die kunnen immers ook interessant zijn.