Op mijn IPhone wordt opeens 4,5 GB ingenomen door "overige". Wat kan dat in godsnaam zijn?!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Bij mij wordt ook veel ruimte ingenomen door overig. Waarschijnlijk is dit de coverart van de nummers die op je iPhone staan.
Dit getal werd bij mij veel groter nadat ik bij alle liedjes de coverart ging toevoegen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb het gevonden:

In de categorie ‘Overig’ valt alles wat niet als audio, video of foto’s wordt herkend, bijvoorbeeld de database van de iPod (maar niet de muzieknummers zelf), eventuele albumhoezen (die in een aparte database komen te staan), notities, contactpersonen en dergelijke. Albumhoezen worden per muzieknummer bewaard, omdat je voor elk nummer in principe een andere afbeelding zou kunnen gebruiken.

Ook bij andere Apple-apparaten komt de categorie ‘Overig’ voor, zoals bij een Apple TV. Heb je een iPod ingesteld voor gebruik als harddisk, dan zullen de bestanden die je in dit gedeelte van het geheugen opslaat ook in de categorie ‘Overig’ verschijnen. Bij een iPod verschijnen de geïnstalleerde spelletjes ook in deze categorie.
13 jaar geleden
Op mijn Iphone was eens een reservekopie in 'overige' terecht gekomen. Eigenlijk stond dus alles er dubbel op. Enige manier om de ruimte weer vrij te krijgen was een herstel van de Iphone via Itunes.

Mogelijk dat dit ook de oorzaak is op jouw Iphone. Als je 4.5 GB aan applicaties erop hebt staan, weet je dat echt wel.
paulus811