Op veilingen waarbij spullen van failliete bedrijven verkocht worden. Ook zijn er ter zake tweedehandsbedrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea, Makro, buroartikelenwinkels voor bedrijven(ik kom even niet op de naam), misschien een kringloopwinkel, marktplaats.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn bedrijven die handelen in tweedehands kantoormeubilair, dus googlen.
Ook kun je bij een kringloopwinkel advies vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Daanauctions.com.

Dat is een bedrijf die executie en failliesements veilingen doet. Maar ook opruimingsveilingen van grote bedrijven. Er staat om de haverklap kantoorspul op hun site. Vaak van zeer goede merken. Grote kans dat je hier wat moois en betaalbaars vind.

http://www.daanveilingen.nl/

Ik wil je echter wel even deze waarschuwing meegeven:

Daan Auctions is een officieel bedrijf toegewezen door de rechter om onder andere executie veilingen voor de belastingdienst te doen. Dit houd het volgende in;

* Je moet je inschrijven (gratis)
* Je moet credietwaardig zijn
* Je bod is bindend en afname is wettelijk verplicht.

Het is geen Marktplaats of Ebay Waar je uit de gein er maar een partij op los kan bieden en je gewoon niets van je laat horen als je geen zin in daadwerkelijk kopen hebt!

Om het maar eens in Amerikaanse getto taal te zeggen, this is the real shit man!

Met andere woorden, als je niet betaald dan staat de deurwaarder bij jou voor de deur. Doe dit dus als je echt wil afnemen en bedenk je van te voren hoe hoog je wil bieden en hoe je het transport laat of gaat doen.