Ajax twenthe

Ik wil vandaag deze wetstrijd kijke maar hij is geloof ik op eredivisie live en dat heb ik niet. Kan je drze wetstrijd ook op de radio luisteren? Zo ja op welke zender moet ik dan zitten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ja, je kan het op de radio luisteren op frequentie 98.4 langs de lijn. Als je het wil kijken moet je op google zoeken naar: free live stream ajax - twente.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb radio geluisterd en natuurlijk groot feest gevierd dank je wel.

Andere antwoorden (2)

Op radio 1 maar je kan ook live op de computer kijken op www.eredevisie.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We-D-strijd kijke-N- bedoel je??
In sommige kroegen zenden ze ajax - twente uit.