Weet iemand hoe je direct offline YouTube filmpjes op je iPhone kan bekijken zonder vooraf te downloaden van de pc ofzo

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Helaas is dit niet mogelijk.. Op een android toestel kan dit wel.. Misschien wel als je m jailbreaked...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omzetten naar mp4 en dan weer vanaf je verkenner naar iTunes verslepen. Wel het origineel (mp4) op dezelfde plaats op de pc laten staan.
Werk goed. Heb het zelf ook gedaan.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Direct offline op je iPhone....