Al acteurs in een film ergens bloot moeten spelen, zijn ze dan echt bloot of hebben ze dan toch nog iets aan?

Toegevoegd na 7 minuten:
al moet als zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2K

Het beste antwoord

Als het de acteur of actrice niet veel uitmaakt, zijn ze vaak echt bloot. Maar sommige mensen hebben in hun contract staan dat ze niet bloot willen, daar bedenken ze dan trucjes voor.
Ik weet bijvoorbeeld dat Hugh Grant niet bloot wilde in de film Notting Hill. Hij had een huidkleurige onderbroek aan, en dit hebben ze weggewerkt met de computer.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

waarschijnlijk zijn de meeste mensen dan gewoon echt bloot, goede acteurs maken het namelijk niet zoveel uit. maar stel het is een scene waarin het niet veel uitmaakt (dan zitten ze bv. in bad) dan hebben de mannen vaak wel een broekje aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een full-body-shot betreft, dan zijn ze 100% naakt.

Als het alleen om een gedeelte van het lichaam gaat dat in beeld is, maar het totale naaktheid suggereert, dan zou het best zo kunnen zijn dat de persoon toch nog iets aanheeft.

Zelf zou ik de voorkeur geven, in alle instanties, aan totaal naakt, want dan kan je je beter in de rol inleven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit interviews van acteurs/actrices weet ik dat ze soms wel doekjes of lapjes gebruiken om e.e.a. te bedenken. In grote Amerikaanse films wordt er soms een body-double gebruikt. De acteur of actrice wordt dan in de blootscene vervangen door een ander. Het naakte lichaam is dan dus niet van de acteur/actrice zelf.