Is het weten van leeftijd en geslacht van de medegebruikers kennisverrijking?

deze vraag is naar aanleiding van het verwijderen van alle persoonlijke vragen al hier gesteld.
dus was het verwijderen terecht?

Iedereen +1 voor het antwoord en Lientje +10 omdat ze de minste punten heeft en er net ook 8 heeft moeten inleveren.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee maxima, hij zal over enkele ogenblikken verwijderd worden, maar ik veel te veel punten dus dat is niet erg
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig heb ik de mailtjes met de antwoorden nog :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet eerlijk

Het beste antwoord

Als je het voor een verslag ofzo deed wel..vind ik..

Ik stelde net ook een vraag...en die werd ook gewoon verwijderd =S

Is het eerlijk dat de moderators bepalen wat kennisverrijkend is?..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

ik vond het best interessant, maar echt kennisverrijking kan ik t nie noemen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je stelt twee vragen.
1. Nee
2. Ja
14 jaar geleden
Ik dacht het ook, maar helaas vinden de moderators van niet...

Toegevoegd op 26-05-2009 15:10:09
En vooruit dan maar een plusje erbij !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, lastig deze vraag te beantwoorden, aangezien het om mijn vraag ging.

Ik vind het wel interessant om te weten hoe oud de persoon achter de Avatar op GV is. Kijken of ik een beetje goed zat met de schattingen.

Ik vraag me dan weer wel af waarom een vraag als "Waar wonen de leden van GV" dan destijds wel toegestaan was, was evenmin kennisvermeerdering als deze vraag.

http://www.goeievraag.nl/vraag/wonen-leden-goeievraag.6719
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ben ik met je eens, zelfde laken een pak
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zelf vind zo'n persoonlijk vraagje tussendoor best kunnen voor alle GV-addicts +1 voor de moeite. Welke leeftijd-categorie val jij eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had al gepost dat het 25-35 was (is) (maar is uiteraard verwijdert).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik heb dat dan ook niet meer kunnen lezen. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jij was toch 45-55 geloof ik he? Of heb ik een andere natuurfoto voor ogen?
Het is algemene kennis die naar mijn idee het niveau van kennisverrijking niet haalt...

Dat deze vragen verwijderd zijn verbaasd me niet gezien het aantal moderators die ineens actief zijn...

Verder vind ik het wel een beetje kinderachtig gezien het feit dat er erg veel op gereageerd werd. En in de meeste antwoorden zat ook nog veel humor...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
viel mij ook op hoeveel er gereageerd werdt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werd-t
Nee en daarom is het gewist...

Toegevoegd op 26-05-2009 15:14:19
en noem het woord moderator niet, want dan ben je ook al fout...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk is het kennisverrijking, je kan echter wel vraagtekens zetten bij het belang van die kennis. De een vindt het belangrijk, de ander niet, ik vind dat nog geen reden om het te verwijderen eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het geen verrijking van mijn kennis om gelacht en leeftijd te weten van de mede-GV-ers, maar ik vind het onterecht om die vragen te verwijderen.

Overigens is het misschien een leuke optie om je profiel met een aantal van zulk soort persoonlijke zaken te kunnen uitbreiden, zodat je die info krijgt als je op de avatar van een persoon klikt. Natuurlijk ook met de optie om het niet in te hoeven vullen als je dat niet wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedere vraag zal voor iemand ooit voor kennis verrijking zorgen, en naar mijn mening zou er geen enkele gewist mogen worden.
*zoekt aandelen Goeievraag*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, wat zegt leeftijd en geslacht nu helemaal? Het voegt niet echt iets toe. Je zou dit overigens ook terloops in een antwoord kunnen vermelden, wat blijkbaar wel is toegestaan? Daarbij, ik ben van de meesten het geslacht en de leeftijd alweer vergeten ^^

Was het verwijderen terecht? Van mij had de vraag mogen blijven staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vraag stellen over het al dan niet terecht zijn van een verwijdering van de vraag in kwestie, kan geen goeie vraag zijn, zolang de moderatoren (hoeveel zijn er?) geen opening van zaken geven. Het handhaven van de ene vraag (waar woont de GV-vragensteller) en het verwijderen van de andere, zal m.i. moeten leiden naar een verklaring van de zijde van GV!
Duidelijkheid lijkt me dringend nodig, want het blijft nu hangen en wringen. Nu lijkt het op een spelletje van de moderator zelf.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is onterecht dat deze verwijderd zijn, want de vragen werden zelfs door de MODS beantwoord. Dus het is volledig onterecht.

Een voordeel, ik heb geen -5 gekregen.

Het is trouwens -8 als je vraag verwijderd wordt, 1 x 3 voor het stellen van de vraag, en 1 x 5 voor het verwijderen van de vraag.