Eerste dochter probeert account op itunes te maken voor ipod, maar dat lijkt onmogelijk zonder creditcard. iemand tips?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrees dat ik je vraag verkeerd heb begrepen, mijn excuses ervoor, je weet nu in elk geval hoe jij een account moet aanmaken, maar ook gelijk een extra tip, als je buiten de gratis dingen die apple je aanbied, ook gewoon via een prepaid visa kunt aanschaffen..

Antwoorden (3)

Deze tip hier gevonden...
En mijn excuses voor degene die de tip gaf, dat ik dus geen bronvermelding meer kan doen..

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedoel ermee, van degene van wie die tip afkwam...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja je kunt dit proberen,

Als je een upgrade hebt gedaan naar de nieuwe iPhone firmware 2.0 dan beschik je nu over de app store. Nu is het probleem als je zoals mij alleen maar gratis apps wilt downloaden van de app store dat je dan toch een account moet aanmaken en je creditcard gegevens opgeven. Aangezien ik niet zo hou van op alle sites mijn creditcard gegevens te gaan invullen ben ik opzoek gegaan naar een manier om dit zonder te doen.

Na wat zoeken ben ik de volgende manier tegen gekomen die bij mij perfect werkte.

Stap 1
Ga naar iTunes en open de iTunes Store.

Stap 2
Scroll helemaal naar onder van de iTunes store pagina en kies daar als land United States.

Stap 3
Klik nu aan de rechterkant onder Quicklinks op Redeem.

Stap 4
Haal van de website http://www.tunecore.com/freealbum een code voor een gratis album.

Kopieër de code en plak deze in het Redeem scherm.

Druk op de knop redeem. Op het popup venster kies je voor Create Account.

Stap 5
Selecteer de checkbox dat je de overeenkomst gelezen hebt en druk op Continue.

Stap 6
Vul je nieuwe account gegevens in, druk op Continue.

Stap 7
Vul wat willekeurige Amerikaanse gegevens in (Google is je vriend ) en kies als betaalmethode voor none.

Druk nu op continue.

Zo simpel is het om een iTunes app store account aan te maken zonder creditcard gegevens. Veel plezier met je nieuwe iPhone applicaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een stomme vraag, maar een kan je met een account dan ook gewoon kosteloos dingen bestellen ??
Denk dat de vraagsteller dat ermee bedoeld, vandaar mijn vraag..
ja, dit kan. als je itunes (het liefst de nieuwe versie) hebt, kan je via je itunes naar de app store. kan je kiezen voor de optie om alleen je email in te vullen, en dan verder te gaan. als je dit doet moet je je mail checken en je itunes activeren. en klaar is kees!