wat is de huurprijs van een garage van 5 by 3.20

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.3K
itsme
13 jaar geleden
in welke stad, in welke wijk?

Antwoorden (2)

Dat zal er maar helemaal van afhangen waar het is.
In de randstad veel duurder dan in Brabant of Groningen.

Hier kun je er een paar opzoeken:
http://kopen.marktplaats.nl/auto-diversen/autostallingen-en-garages/c58.html

Toegevoegd na 1 minuut:
En of het een vrij te bereiken garagebox is en of er electriciteit is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons in de buurt een prijs van rond de zestig euro.
Maar er zijn mensen die zo,n garage weer doorverhurenaan iemand die graag zijn auto veilig weg wil zetten.
Deze mensen hebben er vaak wel 100,00 euro per maand voor over.
Het ligt er ook aan waar je woont,in de randstad liggen de prijzen hoger dan in de provincie.